divendres, 10 de juny del 2011

Vida laboral

La meva vida laboral ha estat bastant llarga i dilatada, tenint en compte que vaig començar amb catorze anys a Can Maimí més de vuit anys, aprenent i treballant de Lampista i Electricista.
Després en un període de cinc anys vaig estar treballant en diverses empreses com van ser: Al taller de Electricista de les Drassanes Gallart-Aresa, En manteniment de l'Empresa Sagrera de Calella i de comercial a l'empresa Matutano de Barcelona.
A continuació vaig estar treballant durant disset anys també a Barcelona a l'Empresa Manufactruras José Jover SA en la qual vaig entrar al taller mecànic-electricista i al llarg dels anys vaig estar en algun càrrec de responsabilitat i de la qual guardo molt bons records com de el meu primer treball amb la Família Maimí.
Després de la meva etapa laboral a Barcelona, ​​vaig tornar al meu poble natal on juntament amb la meva dona vam muntar un parell de negocis.
Els últims tres anys de la meva vida laboral els vaig treballar en Drassanes Dalmau, d'on per probleras de salut vaig haver de deixar la feina i passar a la invalidesa total i absoluta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada